
Kalev püsib jätkuvalt brändide edetabeli tipus
Värskest Kantar Emori brändimeeldivuse uuringust selgub, et Kalev hoiab endiselt väga tugevat positsiooni Eesti armastatuimate brändide seas. Üldedetabelis kuulub Kalevile auväärne teine koht, jäädes napilt alla YouTube’ile ja edestades muuhulgas nii Swedbanki, Smart-ID’d kui iPhone’i. Toidubrändidest on Kalev vaieldamatult eestlaste lemmik.
Eriti märkimisväärne on Kalevi tugev positsioon noorte seas – vanuserühmas 16–34 aastat on Kalev kõige meeldivam bränd, edestades globaalseid tehnoloogiahiide.
„Meie jaoks on väga positiivne ja oodatud, et Kalev omab tugevat eelistatust just eelkõige noorte seas, kes hindavad meid meeldivuselt esikohale Spotify, YouTube’i, iPhone’i ja Fazeri ees. Esiviisikust on näha, kui oluliseks peavad noored tehnoloogiabrände ning seda enam on hea meel, et nende ees ruulib Kalev. Kõrge koht brändide edetabelis on tunnustus paljudele meie inimestele, kes suuremal või vähemal määral Kaleviga igapäevaselt tegelevad,“ sõnas Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Uuringu kohaselt on Kalev jätkuvalt ainus toidubränd, kes püsib digimaailma hiiglaste kõrval brändide üldedetabeli esiviisikus. Lisaks Kalevile jõudis toidubrändidest esikümnesse piimatoodete kaubamärk Alma, esikahekümnesse mahuvad veel sellised toidubrändid nagu Fazer, Farmi, Premia ning Maks&Moorits. Toidubrändide edetabelis hoiab Kalev esimest ja Orkla Eesti Põltsamaa kaubamärk 20. kohta.
Populaarseimate brändide väljaselgitamiseks viis Kantar Emor läbi veebiuuringu, kus vastajail paluti etteantud nimekirja alusel valida kuni viis tema jaoks kõige meeldivamat brändi, valik tuli teha enam kui 160 nimetuse ja logo seast. Nimekirja aluseks on Kantar Emori erinevatest brändiuuringutest saadud kogemus. Uuringus osales 1046 Eesti elanikku vanuses 16–74 aastat.
Loe lisaks siit: YouTube, Kalev, Swedbank ja Smart-ID – Eesti inimeste lemmikbrändid – Kantar Emor