Hoolimine inimestest ja ühiskonnast

Me hoolime inimestest ja ühiskonnast. Orkla eesmärk on luua häid töökohti ja koos teistega panustada oluliste ühiskondlike väljakutsete lahendamisse.

Orkla on oluline tööandja, mis tegutseb ligi 30 riigis. See tähendab vastutust töötajate tervise ja ohutuse tagamisel ning oluliste inimõiguste nagu sõnavabadus, organisatsioonivabadus ja õigus õiglastele töötingimustele austamist.

Sotsiaalne vastutustundlikkus väljendub ka meie tegevustes väljaspool ettevõtet, meie panuses ühiskonna arengusse.

Meie jätkusuutlikkuse lubadus

Tegutseme muutuste ellukutsumise nimel.

Toetustegevus

Oleme läbi aastate toetanud palju erinevaid valdkondi, projekte, sündmusi jms. Tänasel päeval panustame sponsorluse kaudu eelkõige spordi- ja kultuuriellu ning jätkusuutlikkuse projektidesse.

Peame oluliseks liikumisharjumuste propageerimist just eriti noorte seas ja oleme seetõttu kogu maailmas ainulaadse võistlussarja TV 10 Olümpiastardi peasponsor. Lisaks toetame mitmeid suuri jooksuvõistlusi, teiste seas heategevuslikku teatejooksu, kus üle 12 000 põhikooliõpilase üle Eesti jookseb liikumispuudega laste toetuseks.

Loeme endale suureks auks toetada Eesti rahvuskultuuri arengut koostöös Rahvusooperiga Estonia. Loodame, et meie toetus aitab Estonial pakkuda jätkuvalt suurepäraseid elamusi nii kodumaistele kui ka mujalt tulnud muusika- ja teatrisõpradele.

Oleme Eesti laulupidude suurtoetaja: Põltsamaa supid on laulu- ja tantsupeoliste kõhtu täitnud alates aastast 2007.

Eraldi fookuses on meil kodukandis toimuvad erinevad ettevõtmised, millele oleme õla alla pannud. Nt kohalikud spordivõistlused, kultuurisündmused jne.

Heategevuse poole pealt oleme toetanud Eesti lasterikkaid peresid, puudustkannatavaid inimesi, raskeid haiguseid põdevaid lapsi jne.

 

Koostööprojektide valimise põhimõtted

Orkla Eesti toetab eelpool loetletud valdkondade suurüritusi ja -projekte, millel on potentsiaalselt positiivseim laiaulatuslik mõju Eesti ühiskonnale.

Vastutustundliku ettevõttena ei toeta me maiustuste, lisatud suhkruga jookide ja snäkkidega sündmusi, mis on suunatud alla 12-aastastele lastele. Toetame rahva tervist edendavaid suurüritusi, mitte individuaalsportlasi ja tippsporti.

Meie brändipõhised koostööprojektid lähtuvad Orkla Eesti üldistest sponsorluse põhimõtetest, kuid on tihedalt seotud konkreetse brändi kommunikatsiooniga.